Monday 27 May 2013

Keistimewaan D'luvers Club Dan VIP D'luvers


Khas untuk D'Luvers , Sesiapa yg ingin menjadi ahli , sila baca kelebihan2 yg ada, mungkin akn di upgrade dr semasa ke semasa mengikut kesesuaian tempat, masa dan keadaan..Ini adalah kelebihan2 yg baru di buat dan akn di guna pakai sehingga setiap perubahan akn di ubah oleh saya sendiri. So OKD ambik perhatian..AWk akn sah menjadi OKD bila mampu mendapatkan Kad keahlian ini..so apa lg...????

Keistimewaan2 D'luvers Club :

1.CLub ( biasa ) :

- Yuran di kenakan RM 25.00 untuk satu tahun.,.

- mendapat diskaun bila membeli barangan Dayana sebanyak 10% setiap pembelian RM 150 ke atas

- ahli yg bertuah akn terpilih di jemput untuk menyertai sebarang majlis2 private melibatkan Dayana..( yg berkemampuan sahaja )

- akn dapat kad keahlian D'luver Club..- secara lansung menjadi OKD dan D'luvers..

tetapi bagi yg ingin menikmati keistimewaan2 yg lain seperti dekat dengan Dayana seperti family, dan menjadi sebahagian dr Amerda's Family, Ini kelebihan nya :

2.VIP D'luvers Club

- VIP D'luvers Club adalah ahli2 yg mendaftar setahun dengan membayar sebanyak RM 30.00 setahun. Kelebihan2 yg akan dapat bila menyertai VIP D'luvers Club adalah akn mendapat percuma Barangan2 Merchandise Dayana yg terpilih ( Pihak kami akn tentukan..) Setiap kali ada perjumpaan ahli2 D'Luvers akn di utamakan untuk VIP dahulu..

- Setiap pembelian Produk2 Dayana akn di beri diskaun sebanyak 25% untuk pembelian 250 ke atas.

- Perjumpaan dan sebarang program akn di adakan dan VIP members di beri keutamaan mengetahui info2 yg terawal dan terkini..

- Khas untuk VIP yg terpilih, di beri peluang muncul dalam Video Clip lagu2 Dayana dan setiap perjumpaan private VIP akn di beri keutamaan.

- Vacation yg akn di adakan berkeutamaan untuk VIP, harga pakej Vacation telah di diskaun untuk ahli..

- secara sah menjadi OKD Dayana dan D'luvers sejati

- Keahlian hendaklah di renew setahun ke setahun.

Segala urusan jual beli dan sebagainya hendaklah di maklum kan no ahli anda.

Tolong simpan resit, upload dan tag nama saya sebagai bukti..Sebarang urusan akn di layan bila ade bukti2 yg sah sahaja..Bagi yg berminat sila baca info2 ini dan faham kan..Sebarang surat menyurat tidak di layan..

Untuk sebarang transaksi boleh la ke Maybank saya dengan inbox ke FB Mama Aida . Ni link Nya : http://www.facebook.com/aida101?fref=ts

Urusan hanya yg rasmi dan sah sahaja.

Kerjasama anda amatlah di hargai.

Yang Benar
Manager:Aida Amer D'luvers D.Amerda.Production



Contoh Kad...akn ade no ahli d tepi...warna mengikut mana yg kami poskan...tunggu

No comments:

Post a Comment